پاورپوینت چشم(عملكرد گيرنده اي و عصبي شبكيه)
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پاورپوینت چشم(عملكرد گيرنده اي و عصبي شبكيه)

پاورپوینت چشم(عملكرد گيرنده اي و عصبي شبكيه)

پاورپوینت چشم(عملكرد گيرنده اي و عصبي شبكيه) 38اسلایدهمراه باتصویر دانشجو پس از گذراندن اين مبحث بايد قادر باشد: آناتومي و فيزيولوژي عناصر ساختماني شبكيه را توضيح دهد. فتوشيمي ديد ومكانيسم سازش با نور و تاريكي را شرح دهد. اساس ديد رنگها را بيان كند. وظيفه عصبي شبكيه را شرح دهد. آناتومي و عملكرد عناصر ساختاري رتين لايه هاي رتين عبارتند از: — لايه پيگمانته — لايه گيرنده ها ( استوانه ها و مخروطها) — غشا ي محدود كننده خارجي — لايه هسته اي خارجي ( ...


  • مقاله : بررسي ساختمان چشم انسان (آناتومي چشم)

    com..com/post/603

    براي آنكه اشياء به صورت دقيق و واضح ديده شوند لازم است مسيري كه نور در چشم طي مي كند شفاف باشد و قرنيه و عدسي نور را درست روي شبكيه متمركز كنند.

  • نوروفیزیولوژی دستگاه عصبی - cprozhe.com

    www.cprozhe.com/پایان-نامه-بهداشت...

    به همين شكل، فيبرهاي عصبي شبكيه چشم به نواحي بينايي، مغز، فيبرهاي عصبي گوش به نواحي شنوايي مغز و فيبرهاي حرارتي به نواحي حرارتي مغز ختم مي‌شوند.

  • مقاله : بررسي ساختمان چشم انسان (آناتومي چشم)

    com..ir/post/603

    مقاله : بررسي ساختمان چشم انسان (آناتومي چشم) چكيده ساختمان چشم شبيه يك كره است. در قسمت جلوي اين كره يك پنجره شفاف به نام قرنيه وجود دارد. نور از محيط خارج وارد قرنيه شده پس از عبور از مردمك به عدسي مي رسد.

  • كاملترين مرجع تخصصي پایان نامه ، پروژه ، مقاله - مطالب ...

    com..com/user-com/page/20

    تهیه پیشینه پژوهش :: پیشینه یا سوابق پژوهشی مربوط به مساله تحقیق یکی از عناصر مهم پروپوزالهای پژوهشی و نیز تحقیقات محسوب می‌شود.

  • فروشگاه روم آرتیکل - 24

    https://rumarticle..com/pages/24

    دانلود مبانی نظری،پیشینه تحقیق،مقاله،پایان نامه ،پاورپوینت و پروژه های دانشجویی,فروشگاه روم آرتیکل - 24,فروشگاه روم آرتیکل

  • مطالعه­ ای بر روی شبکه­ های عصب سلولی مرتبه­ ی-کسری

    prozhehfile..com/post/1170/مطالعه-ای-بر-روی...

    از اﯾﻦ دﺳﺖ ﺗﺎﺑﻌﯽ ﮐﺴﺮي ﺑﺎ ﺻﻮرت و ﻣﺨﺮج ﭼﻨﺪ ﺟﻤﻠ. ﻪ. اي اﺳﺖ. و. در. ﻧﻘﺎﻃﯽ ﮐﻪ ﻣﺨﺮج ﺻﻔﺮ ﻣﯽ. ﺷﻮد. وبلاگ بی سی سی – برگه 2 – هر چیزی که می‌خواهید در مورد رشد ...

  • درخواست پروژه درس مستندسازی (شیوه ارائه مطالب علمی) [آرشيو ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-273595.html

    3/11/2008 · وظيفه عدسي چشم، فرم و شكل دادن به تصويري است كه توسط ميليون‌ها سلول گيرنده مخروطي و ميله‌اي گرفته شده و برروي پرده شبكيه افتاده است، مي‌باشد.

  • پایان نامه بررسی و شناخت عكاسي‌ ماكروفتوگرافي‌ - ویکی پروژه

    wikiproject.ir/1969-.html

    پيشگفتار: مطلبي كه به دنبال مي آيد، رساله نظري نگارنده است. اين تحقيق به بررسي نگاه، جايگاه ديدن و فرآيند بينايي در هنر عكاسي مي پردازد.

  • پاتوق90

    www.sn90.blogfa.com/1391/07

    عصب بينايي كه رابط كره چشم و مغز مي باشد از عقب كره چشم خارج مي شود و از طريق سوراخي در استخوان پروانه اي جمجمه به مغز مي رسد.

  • امپراطوری آموزش کامپیوتر

    mva-learn.blogfa.com/1389/04

    «رنسامور» احتمالاً عبارت تازه اي باشد و تا به حال آن را نشنيده باشيد! اما با توجه به گسترش روز افزون جرايم سايبري، ممکن است بدون اينکه بدانيد، زماني شما هم به يکي از قربانيان اين بدافزار تبديل شويد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: