تاريخچه فوتسال
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تاريخچه فوتسال

تاريخچه فوتسال

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 18 صفحه قسمتی از متن .doc : تاريخچه فوتسال : تاريخچه فوتسال بر سال 1930 در مونته ويدئوئي بر ميگردد. زمانيکه جان کارلوس سرياني يک پنجم زمين فوتبال را برای مسابقات انجمن فوتبال جوانان آمریکا انتخاب کرد. بازي در زمين بسکتبال بطوریکه زمين سر پوشيده و بدون استفاده از ديوارهاي کناري برگزار شد . واژه فوتسال یک کلمه بین المللی است که برای این ...


  • تاريخچه فوتسال - cod-html2.persiangig.com

    cod-html2.persiangig.com/tahghigh/tarikhche fotbal va fotsal.doc · DOC file · Web view

    منشا شكل گيري فوتسال به شهر مونت ويدئوي اروگوئه باز ميگردد. در سال 1930، ژوان كارلوس سرياني، فوتبال پنج نفره را براي مسابقات جوانان در ymca پي ريزي كرد.

  • کتابخانه - * تاريخچه فوتسال

    sepehr-s.blogfa.com/post/84

    * تاريخچه فوتسال * منشا شكل گيری فوتسال به شهر مونت ويدئوی اروگوئه باز ميگردد. در سال 1930، ژوان كارلوس سرياني، فوتبال پنج نفره را براي مسابقات جوانان در ymca پي ريزي كرد.

  • نگاهي به تاريخچه "فوتبال در جهان"

    www.yjc.ir/fa/news/...به-تاريخچه-فوتبال-در-جهان

    نگاهي به تاريخچه "فوتسال در جهان" نگاهي به تاريخچه "جام جهانی" فوتبال نگاهي به تاريخچه "جام حذفی" فوتبال ایران نگاهي به تاريخچه "فدراسیون فوتبال ایران" ...

  • mohammadifutsal - تاريخچه فوتسال جهان

    mohammadifutsal.blogfa.com/post/41

    مقدمه. انسانها در تمامي دوران زندگي خود نيازمند تحرك و فعاليت ورزشي جهت تقويت ابعاد جسماني و روحي خود مي باشند تا در مواجهه با مشكلات روزمره زندگي شهر نشيني توانايي مقابله داشته باشند روي آوردن به فعاليتهاي ورزشي و ...

  • OMOMI - تاریخچه فوتسال ایران

    mjahromi.blogfa.com/post/18

    تاريخچه فوتسال. منشا شكل گيري فوتسال به شهر مونت ويدئوي اروگوئه باز ميگردد. در سال 1930، ژوان كارلوس سرياني، فوتبال پنج نفره را براي مسابقات جوانان در ymca پي ريزي كرد. اين رقابتها در زميني به ابعاد زمين بسكتبال، در محلهاي ...

  • انجام کارهای spss -مقاله-پایان نامه - تاريخچه فوتسال

    k14789.blogfa.com/post/31

    تاريخچه فوتسال. منشا شكل گيري فوتسال به شهر مونت ويدئوي اروگوئه باز ميگردد. در سال 1930، ژوان كارلوس سرياني، فوتبال پنج نفره را براي مسابقات جوانان در ymca پي ريزي كرد.

  • تاریخچه فوتسال - projebartar..com

    https://projebartar..com/post/2461/تاریخچه...

    تاريخچه فوتسال. منشا شكل گيري فوتسال به شهر مونت ويدئوي اروگوئه باز ميگردد. در سال 1930، ژوان كارلوس سرياني، فوتبال پنج نفره را براي مسابقات جوانان در ...

  • فوتبال - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/فوتبال

    از این بازی‌ها و ورزش‌ها می‌توان به فوتبال پنج‌نفره، فوتسال، فوتبال ساحلی، فوتبال سالنی، فوتبال خیابانی، فوتبال آزاد و فوتبال پارالمپیک (فوتبال معلولان) اشاره نمود.

    • بالاترین نهاد ورزشی: فیفا
    • لقب(ها): فوتبال، ساکر، بازی زیبا، بازی جهانی، ورزش پادشاه
    • نخستین مسابقه: سده نوزدهم میلادی در کشور انگلستان
    • تماس: بله
  • تاریخچه فوتبال و فوتسال بانوان

    www.tahghigh.net/namayeshe_tahghigh/91800.php

    فوتسال یا همان فوتبال سالنی برای نخستین بار تجربه فوتبال زنان در سالن در اواخر سال 1376 توسط اداره ورزش بانوان استان تهران راه اندازی گردید .

  • فروشگاه جامع فایلهای دانشجویی مقاله درباره تاريخچه فوتسال 2

    univercityshop.sellfile.ir/prod-1019190-مقاله+درباره...

    اطلاعیه فروشگاه اطلاعیه :در این فروشگاه امکان گفتگوی زنده با پشتیبانی سایت فراهم شده و از این پس میتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوالی با پشتیانی به صورت انلاین و سریع ارتباط برقرار کنید.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: