تحقیق در مورد سیاه سرفه
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد سیاه سرفه

تحقیق در مورد سیاه سرفه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 6 صفحه قسمتی از متن .doc : سیاه سرفه یا pertussis : سیاه سرفه بیماری عفونی دستگاه تنفسی است که به توسط میکروارگانیسم مخصوصی بنام Bordetella pertussis بیماری از فردی به فرد دیگر منتقل می شود . بیماری در فرم تی پیک به توسط سرفه های قطاری و پشت سر هم تظاهر و این سرفه های قطاری با مرکت دماغی ختم و منجربه استفراغ می گردند . در فرم های خفیف سرفه های قطا ...


  • تحقیق - سیاه سرفه

    www.tahghigh.blogfa.com/post/72

    شرح بیماری سیاه سرفه یک بیماری تنفسی باکتریال است که مولد آن باسیل بوردتلا پروتوسیس است و سرایت آن بوسیله قطرات ترشح بینی و حلق می‌باشد. مدت نهفتگی بیماری 14 - 8 روز است.

  • مقاله سیاه سرفه - سایت مقاله و پروژه «دو نقطه»

    2noghte.com/مقاله-سیاه-سرفه

    مقاله سیاه سرفهفرمت فایل: ورد- Word مرجع فایل - قابل ویرایش ) تعداد صفحه : 6سیاه سرفه یا pertussis : سیاه سرفه بیماری عفونی دستگاه تنفسی است که به توسط میکروارگانیسم مخصوصی بنام Bordetella pertussis بیماری از فردی به فرد دیگر منتقل می شود .

  • دانلود تحقیق در مورد سیاه سرفه (بافرمت word) رایگان ...

    persianfiles.ir/تحقیق-در-مورد-سیاه-سرفه...

    تحقیق در مورد سیاه سرفه (بافرمت word) عملیات و توسعه نیمه شعبان چهارشنبه سوری تخت جمشید تحقیقات بازار کا فن زلزله دراما کافیه دردشتی دریل درمان درید لحام ...

  • دانلود تحقیق در مورد سیاه سرفه رایگان - پرشین فایلز

    persianfiles.ir/تحقیق-در-مورد-سیاه-سرفه

    تحقیق در مورد سیاه سرفه عملیات نیمه شعبان تخت جمشید چهارشنبه سوری کا فن تحقیقات بازار زلزله لاک پشت و توسعه دردشتی درید لحام درمان گلو درد دراق دراسة الطب ...

  • تحقیق در مورد سرفه کردن - سیاه‌سرفه - zitana.blogfa.com ...

    magifa.com/detail/2296000/article/50

    برای مشاهده مطلب فوق در وبسایت خبربان از لینک مقابل استفاده نمایید: سیاهسرفه - zitana.blogfa.com عنوان فوق به صورت خودکار و توسط نرم‌افزار جستجوگر تولید شده‌است، لطفاً در صورتی‌که درخواست حذف این عنوان را دارید، کد ...

  • سیاه‌ سرفه - daneshnameh.roshd.ir

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=%d8%b3%db%8c%d8...

    شرح بیماری سیاه سرفه یک بیماری تنفسی باکتریال است که مولد آن باسیل بوردتلا پروتوسیس است و سرایت آن بوسیله قطرات ترشح بینی و حلق می‌باشد. مدت نهفتگی بیماری 14 - 8 روز است.

  • تحقیق در مورد سرفه کردن - danesh por - همه چیز درباره ی ...

    magifa.com/detail/2296000/article/26

    برای مشاهده مطلب فوق در وبسایت خبربان از لینک مقابل استفاده نمایید: danesh por - همه چیز درباره ی سیاه سرفه عنوان فوق به صورت خودکار و توسط نرم‌افزار جستجوگر تولید شده‌است، لطفاً در صورتی‌که درخواست حذف این عنوان را دارید ...

  • تحقیق درباره ی بیماری سیاه سرفه

    vazeh.com/k-333219-تحقیق درباره ی بیماری سیاه...

    تحقیق درباره ی بیماری سیاه سرفه. صفحات پیشنهادی ... من در مورد بيماري ايشون چيزي نمي دونم ولي براي پايين آوردن پي تي آب انار و آب زرشك و .

  • سیاه‌سرفه چیست و معرفی و از بین بردن علائم و 12 روش درمان ...

    https://www.clinicha.com/blog/whooping-cough-symptoms-12-treatments

    3/23/2017 · طبق آمارهای سال 2015 ایالات‌متحده امریکا، 20،762 مورد ابتلا به سیاهسرفه (کمتر از تعداد تقریبی 32،000 در سال 2014 و 48،000 در سال 2012) و 6 فقره مرگ گزارش شده است.

    • Location: tehran
    • Phone: (0) 217-773-2631
  • سیاه سرفه در کودکان - article.tebyan.net

    https://article.tebyan.net/8025/سیاه-سرفه-در-کودکان

    سیاه سرفه یكی از خطرناك ترین بیماری های كودكان بخصوص در سنین زیر یك سال است. این بیماری توسط یك باكتری به نام بوردتلاپرتوسیس ایجاد می شود.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: