آموزشی زبان انگلیسی The Giggle Bellies ویژه کودکان
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آموزشی زبان انگلیسی The Giggle Bellies ویژه کودکان

آموزشی زبان انگلیسی The Giggle Bellies ویژه کودکان

مجموعه ویدیویی The Giggle Bellies، فیلم آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان می باشد. این مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی به کودکان، بسیار جذاب و شاد می باشد. آموزش تمامی مراحل این مجموعه همراه با شعر و موسیقی می باشد که باعث جذابیت بیشتر این فیلم آموزشی شود. این مجموعه تصویری که در اختیار دارید، شامل آموزش حروف الفبای انگلیسی و اعداد می باشد که پایه ترین اصل و اولین عمل برای یادگیری یک زبان جدید است. کودکان باید ابتدا با اعداد و حروف آشنایی داشته باشند، ...


  • مجموعه ویدویی The Giggle Bellies | کاردوآنلاین

    https://www.kardoonline.com/product/مجموعه-ویدویی-the...

    توضیحات. مجموعه ویدویی The Giggle Bellies را می توانید در این قسمت از فروشگاه بزرگ منابع زبان های خارجی کاردوآنلاین دریافت کنید.. مجموعه ویدویی The Giggle Bellies. مجموعه ویدیویی The Giggle Bellies، فیلم آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان می باشد.

  • دانلود آموزش : آموزش زبان انگلیسی

    https://www.sarzamindownload.com/News/topic/53/page/13

    5/29/2018 · دانلود مجموعه کتاب های آموزش زبان انگلیسی گیگل بلیز. The Giggle Bellies Video . مجموعه ویدیویی The Giggle Bellies ، فیلم آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان میباشد.. این مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی به کودکان ، بسیار جذاب و شاد میباشد.

    • 4/5
      (10.1K)
    • مجموعه کتاب های آموزش زبان انگلیسی گیگل بلیز - The Giggle ...

      cafe-media.ir/amoozesh/?p=3164

      مجموعه ویدیویی The Giggle Bellies ، فیلم آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان میباشد. این مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی به کودکان، بسیار جذاب و شاد میباشد.

    • آموزش زبان انگلیسی برای کودکان( درس لباس ) - کافه آموزش

      cafe-media.ir/amoozesh/?p=236

      یکی از مجموعه های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد.. والدین همیشه به دنبال منابع و مجموعه هایی برای کودکان خود هستند که سریع تر و به راحتی پیرامون خود را بشناسند و بتوانند به درستی صحبت کنند.

    • ترانه های کودکانه The Giggle Bellies

      https://bankzaban.ir/downloads/tag/the-giggle-bellies

      مستند انگلیسی; کودکان; ویژه; کلاس زبان ... برچسب زده شده با : The Giggle Bellies. 5000 تومان. 2120 بازدید. 202 فروش. ترانه های کودکانه The Giggle Bellies. خرید محصول  محصولات آموزش زبان.

    • بسته جامع آموزش زبان کودکان – زبان مدیا

      https://zabanmedia.ir/product/بسته-جامع-آموزش-زبان...

      مجموعه شماره ۱۶ -مجموعه ویدیویی The Giggle Bellies، فیلم آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان می باشد. این مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی به کودکان، بسیار جذاب و شاد می باشد.

    • دانلود مجموعه فیلم های آموزش زبان انگلیسی گوگو - Gogo ...

      https://www.sarzamindownload.com/15307/...

      دانلود مجموعه فیلم های آموزش زبان انگلیسی گوگو. Gogo Loves English Video . Gogo Loves English یکی از بهترین مجموعه های کامل آموزش انگلیسی به کودکان است. مجموعه گوگو انگلیسی را دوست دارد، در قالب کارتونی بسیار جذاب برای کودکان طراحی شده است.

    • منابع پیشنهادی به والدین برای آموزش زبان کودکان - زبانکده ...

      https://avasshop.ir/118105/منابع-پیشنهادی-به...

      The Giggle Bellies در بردارنده مجموعه ترانه های کودکانه به زبان انگلیسی است.دراین مجموعه آموزش همراه با شعر و موسیقی صورت می گیرد و فضایی شاد و سرگرم کننده برای کودکان و خردسالان تداعی کرده است.

    • کاردو‌آنلاین |پکیج های پیشنهادی کاردوآنلاین برای زبان آموزان

      https://www.kardoonline.com/پکیج-های-پیشنهادی...

      مجموعه های تخصصی آموزش زبان انگلیسی به کودکان شبیه (Baby Einstein – Kids ABC – The Giggle Bellies) و بسیاری موارد دیگر مجموعه های تخصصی آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل شبیه (Airspeak – Be My Guest – Business Result) و بسیاری ...

    • پکیج منابع آموزشی زبان انگلیسی در خانه برای کودکان - مجله ...

      https://faridlingo.ir/product/english-for-kids

      مجموعه کلیپ‌های انیمیشنی The giggle bellies: مجموعه ویدیویی The Giggle Bellies، فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خردسال است. این مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی به کودکان، بسیار جذاب و شاد تهیه شده‌اند.




    • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
      مطالب مرتبط
      بخش نظرات این مطلب
      آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
      بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
      پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
      شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
      نام
      آدرس ایمیل
      وب سایت/بلاگ
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

      آپلود عکس دلخواه: