پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون

پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون

این پرسشنامه به وسیله والتون(1973) طراحي و توسط قاســــم زاده(۱۳۸۴) ترجمه شده‌است. شامل 27 سوال و در بر گيرنده هشت مولفه اصلی کیفیت زندگی کاری مي باشد که عبارتند از: پرداخت منصفانه و كافي(سوالات 1، 2، 3) ، محيط كار ايمن و بهداشتي(سوالات 4، 5، 6)، تامين فرصت رشد و امنيت مداوم(سوالات 7، 8، 9)، قانــــون گرايي در سازمان(سوالات10، 11، 12، 13)، وابستگي اجتماعي زندگي كاري(سوالات14، 15، 16)، فضاي كلي زندگي(سوالات 17، 18، 19)، يكپارچگي و انسجام اجتماعي در سازمان كار(سوالات 20، 21، 22، 23) و توسعه ق ...


  • پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون :: پایان نامه - پروپوزال ...

    payan-nameh.blog.ir/1394/03/27/پرسشنامه-کیفیت...

    سلام خداقوت. اصل پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون را هم دارین؟ من گیج شدم نسخه های ترجمه شده تعداد سوالاتشون متفاوته!بالاخره اصلش چندتا سواله؟

  • پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون (QWL) - سایت علمی و ...

    www.irantahgig.ir/?p=61158

    کیفیت زندگی کاری، نگرشی است که می‌کوشد تا کیفیت زندگی افراد شاغل را بهبود بخشد و سعی می‌کند به نیازهای شغلی که به نقش یک عامل تولید در کنار دیگر عوامل تولید مانند سرمایه تنزل کرده و دچار از خود بیگانگی شده، پاسخ دهد.

  • پرسشنامه والتون - کیفیت زندگی کاری

    https://www.parsmodir.com/db/theory/qwl-question.php

    پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون . ریچارد والتون مشهورترین و اولین فردی است که برنامه‏های بهبود کیفیت زندگی کاری را در هشت مقوله به شرح زیر طبقه‏بندی کرد.

  • پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون - فروشگاه پارس مدیر

    https://bazar.parsmodir.com/qwl-walton1-q

    دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون روایی و پایایی دارد پرسشنامه استاندارد منبع: والتون همراه با منبع فارسی طیف لیکرت ۵ درجه سنجش کیفیت زندگی کاری

  • دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون

    prozhestan..com/post/340

    پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری والتون دارای 26 سوال می باشد که زیر متغیر های جبران منصفانه و مناسب، شرایط کاری ایمن و بهداشتی، توسعه قابلیت های انسانی، تأم

  • پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون (1391 ...

    kp8410.gf1.ir

    فایل قابل دانلود مورد نظر در مورد پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون (1391) می باشد که پس از مطالعه می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

  • دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری مدل والتون

    www.darwebbazar.com/سایر-خدمات-آموزشی/p-2917-1-1.html

    پرسشنامه کیفیت زندگی کاری مدل والتون (1975) شامل هشت بعد پرداخت منصفانه و کافی، محیط کاری ایمن و بهداشتی، توسعه قابلیت های انسانی، فرصت رشد و امنیت مداوم، یکپارچگی و انسجام اجتماعی، قانونگرایی، فضای کلی زندگی کاری و ...

  • پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری (والتون)

    juststar..com/post/653

    پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری (والتون) دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری، در قالب فایل word و بر اساس 8 مؤلفه مدل والتون شامل 26 سوال در ابعاد (جبران منصفانه و مناسب، شرایط کاری ایمن و بهداشتی، توسعه قابلیت های انسانی ...

  • کیفیت زندگی کاری, پرسشنامه والتون,دانلود رایگان پرسشنامه ...

    be8830.ly3.ir

    همانطور که در ادامه مشخصات فایل پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون (1391) را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

  • پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ریچارد والتون

    modir123.com/پرسشنامه-کیفیت-زندگی-کاری...

    پرسشنامه کیفیت زندگی کاری توسط والتون. این پرسشنامه در سال 1975 طراحی گردیده است. پرسشنامه ذیل متشکل از 35 سوال و 8 مولفه می باشد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: