تحقیق درباره اشکانیان
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق درباره اشکانیان

تحقیق درباره اشکانیان

فرمت فایل: ورد ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از محتوی متن ... تعداد صفحات : 11 صفحه مقدمه سلطه جانشینان اسکندر بر قلمرو هخامنشی (با وجود خشونت نظامی سلوکیان) در سراسر ایران طولانی نشد و فترت حاکمیت در ایران، شصت و پنج سالی بیش نکشید.حتی، در همان دوران اقتدار نظامی سلوکیان – مقارن با سال هایی که مهاجران یونانی در استان باکتریا (باختر ،بلخ) به رهبری سرکرده خویش به نام دیودوتس، اعلام استقلال کردند.(حدود 250 پ.م) – در استان پارت نیز د ...


  • اشکانیان و تمدن و فرهنگ مردم آن دوره: دانلود رایگان تحقیق ...

    https://mr-doc.ir/downloads/اشکانیان-تمدن-فرهنگ...

    اشکانیان و تمدن و فرهنگ مردم آن دوره: دانلود رایگان تحقیق رشته تاریخ. تحقیق رشته تاریخ با فرمت word و در ۱۱ صفحه با موضوع اشکانیان و تمدن و فرهنگ مردم آن دوره نگارش شده است.

  • تحقیق درباره سلسله اشکانیان - چهارگوش

    https://4goush.net/تحقیق-درباره-سلسله-اشکانیان

    اشکانیان امپراتوری اشکانیان (۲۵۰ پ.م. ۲۲۴ م.) که با نام امپراتوری پارت‌ها نیز شناخته می‌شود، یکی از قدرت‌های سیاسی و فرهنگی ایرانی در ایران‌زمین بود که به نام موسس و بنیانگذار آن، ارشک نامیده شد.

  • شاهنشاهی اشکانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/اشکانیان

    شاهنشاهی اشکانی یا اشکانیان (۲۴۷ پ.م. ۲۲۴ م) که با نام امپراتوری پارت‌ها نیز شناخته می‌شود، یکی از قدرت‌های سیاسی و فرهنگی ایرانی در ایران‌زمین بود که ۴۷۱ سال بر قسمت اعظم غرب آسیا حکومت کرد.

    • زبان‌(ها): پارتی (رسمی) یونانی (رسمی)، پارسی میانه، آرامی (زبان میانجی), اکدی
    • دین: مزدیسنا, کیش بابلی
    • پایتخت: تیسپون، هگمتانه، صددروازه، شوش، نسا، ارشاک
    • دولت: پادشاهی فئودالی
  • تحقیق درباره ساسانیان - asemankafinet.ir

    www.asemankafinet.ir/تحقیق-درباره-ساسانیان

    تحقیق درباره ساسانیان ,تحقیق درباره ساسانیان ,سایت علمی و پژوهشی آسمان , اقدام پژوهی , گزارش تخصصی ... مانی بزرگ زاده‌ای از اشکانیان بود پدرش فاتک از مردم همدان بود.

  • دانلود تحقیق درباره ارتش اشکانیان - چهارگوش

    https://4goush.net/دانلود-تحقیق-درباره-ارتش...

    مختصری از اشکانیان اشکانیان : نام پاثوره (پارت‌ها) از لفظ پارتی یا پارتی بن که یکی از ساتراپ نشین‌های دیرین امپراتوری پارس در شمال بود مشتق شده است. در برخی منابع، پارت‌ها را مردمی در مرکز ایران میدانند که پس از حمله ...

  • تحقیق درباره اشکانیان - asemankafinet.ir

    www.asemankafinet.ir/tag/تحقیق+درباره+اشکانیان

    تحقیق درباره اشکانیان. اشکانیان (۲۵۰ پ.م ۲۲۴ م.) که از تیره ایرانی پرنی و شاخه‌ای از طوایف وابسته به اتحادیه داهه از عشایر سکاهای حدود باختر بودند، از ایالت پارت که مشتمل بر خراسان فعلی بود برخاستند.

  • تحقیق - اشکانیان

    www.tahghigh.blogfa.com/post/99

    تحقیق - اشکانیان - این وبلاگ صرفا برای کارهای تحقیقاتی است ... اگر درباره هر موضوعی تحقیق لازم داشتید در قسمت نظرات موضوع آن را بنویسید تا در اسرع وقت برای شما آماده کنيم.

  • دانلود تحقیق در مورد معماری اشکانی | فروشگاه ویکی فایل

    https://wiki20.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد...

    دانلود تحقیق در مورد معماری اشکانی. عرض سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم سایت جوبوکدر خدمت شما هستم با معرفی و دانلود یکی دیگر از کاملترین پژوهش ها در مورد معماری اشکانی را برای دانلود شما عزیزان قرار دادم امیدوارم ...

  • هنر اشکانیان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/هنر_اشکانیان

    هنر اشکانیان به عنوان یک هنر ایرانی است که در امپراتوری اشکانی در مناطق مجاور از جمله عراق (شرق نزدیک) از لحاظ فرهنگی تحت تأثیر قرار داده‌است. امپراتوری اشکانی از حدود ۲۵۰ سال پیش از میلاد تا ۲۲۰ میلادی در ایران بوده‌اند.

  • تاریخ حکومت اشکانیان یا پارت ها

    arqir.com/144

    تاریخ حکومت اشکانیان یا پارت ها پیش گفتار تاریخ یک علم است مانند همه علوم، قوانین و فرمول های دقیق دارد، عدم توجه به آنها نوشته های تاریخ، داستان های دروغی می شوند، و نباید آنها را به عنوان …




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: