تحقیق درباره ساختار لنزها و انواع آنها
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق درباره ساختار لنزها و انواع آنها

تحقیق درباره ساختار لنزها و انواع آنها

فرمت فایل :word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 13صفحه در ادامه سلسله جلسات آموزش عکاسي اين بار قرار است که در مورد انواع لنز ها و کاربرد هاي آن ها صحبت کنيم. در مباحث قبلي با نحوه كار لنز ها و تعدادي از لنز هاي آشنا شديد در ادامه اين بحث در مورد گونه هاي ديگر از لنز ها صحبت مي شود. لنز هاي تله در لنز هاي تله(بلند) فاصله کانوني لنز از قطر تصويري که روي فيلم بلند تر است. در واقع هر لنزي که فاصله کانوني آن از لنز نرمال بيشتر باشد به آن لنز، لنز تله اتلاق مي ...


  • انواع لنز دوربین | لنزک

    www.lenzak.com/انواع-لنز-دوربین

    یک ویژگی اولیه لنزها، فاصله کانونی آنها است. فاصله کانونی یک لنز به این صورت تعریف می‌شود: فاصله ای بین مرکز نوری (optical center) و حسگر دوربین (image sensor) است زمانی که لنز روی بی نهایت فوکوس است.

  • لنز دوربین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/لنز_دوربین

    انواع لنز. لنزها انواع و کاربردهای مختلفی دارند که عمده‌ترین تفاوتشان، فاصلهٔ کانونی آن‌ها است که از این نظر می‌توان لنزها را به سه گروه تقسیم کرد: لنزهای واید، لنزهای نرمال و لنزهای تله.

  • اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته

    www.beytoote.com/scientific/midanid/information2-full2-cameras.html

    همانطور که میدانید لنزها در اندازه های متفاوتی در بازار موجودند. که متداولترین آنها لنزهای 4.3 ، 6 ، 8 ، 12 و یا 16 میلیمتری هستند.

  • دانا فایل: تحقیق در مورد تراکتور و بلدورز 16 ص

    danafile.ir/تحقیق-در-مورد-تراکتور-و-بلدورز...

    پاور پوینت در مورد ساختار و تشکیلات دولت. نوشته ای که در این قسمت مشاهده می کنید "پاور پوینت در مورد ساختار و تشکیلات دولت" نام دارد و در گروه بندی "عمومی و آزاد" قرار گرفته و توضیحات بیشتر درباره آن در ادامه آورده شده است.

  • دانا فایل: تحقیق در مورد مطالبي در مورد ساختار نيروگاه

    danafile.ir/تحقیق-در-مورد-مطالبي-در-مورد...

    نوشته ای که در این قسمت مشاهده می کنید “تحقیق در مورد مطالبی در مورد ساختار نیروگاه” نام دارد و در گروه بندی “عمومی و آزاد” قرار گرفته و توضیحات بیشتر درباره آن در ادامه آورده شده است.

  • تحقیق حیوانات اهلی و وحشی - تحقیق درباره انواع حیوانات ...

    magifa.com/detail/2348085/article/42

    تنهایی شیرین و البته الزامی ثروتمندان تاریخ آموزش روش نصب موی عروسک (قسمت اول) شباهت سریال ساخت ایران به سریال ساخت هند تیزر دیو ودلبر فروش انواع دستگاه های گچ پاش ملات پاش سیمان پاش (شرکت ...

  • تحقیق درباره روش نور مرئی و فلورسانس

    www.asemankafinet.ir/-تحقیق-درباره-روش-نور...

    تحقیق درباره روش نور مرئی و فلورسانس. جذب و بازتابش متعاقب نور توسط نمونه های ارگانیک و غیر ارگانیک اساسا ناشی از پدیده های فیزیکی همچون فلورسانس و فسفرسانس است.

  • تحقیق استفاده از عدسی ها - تحقیق انواع عدسی و کاربرد های ...

    magifa.com/detail/2542220/article/1

    تحقیق انواع عدسی و کاربرد های آن + دانلود فایل بصورت pdf - کافه لینک جستجو برای: آبان ۱۱, ۱۳۹۶ 3 خبر مقاله 2 هفته پیش تحقیق معجزات حضرت موسی 2 هفته پیش تحقیق درباره تاریخچه انواع ساعت 2 هفته پیش سوسن رشیدی دختر عشایر و آرزوهای ...

  • پورت M.2 چیست؟ آشنایی با انواع کارت‌های M.2 و مشخصات آن

    https://intotech.ir/9972

    مروری بر تاریخ ssd و شناخت فلسفه‌ی ظهور m.2 و ساختار ساتا اکسپرس و m.2 را دقیق‌تر بشناسیم و انواع کارت‌های m.2 و پورت‌های m.2 را دقیقاً بشناسیم و تفاوت ابعادی و کانکتور m.2 در کارت‌های مختلف و سخن ...

  • عدسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/عدسی

    ساختار کراون; فلینت ... ، زیر دریایی، میکروسکوپ پلاریزان، دوربین‌های دو چشمی، دوربینها، انواع عینکها و… را می‌توان نام برد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: