سامانه مدیریت امنیت اطلاعات(ISMS)
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
سامانه مدیریت امنیت اطلاعات(ISMS)

سامانه مدیریت امنیت اطلاعات(ISMS)

پروژه سامانه مدیریت امنیت اطلاعات( ISMS ) مطالب قابل استخراج برای پایان نامه (کامل ) 95 صفحه ورد قابل ویرایش word 10000تومان همین فایل را با تخفیف میتوانید از سایت تهران پروژه خریداری نمایید . چکیده: سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ابزاری است برای شناسایی، مدیریت و به حداقل رساندن احتمال وقوع تهدیداتی که امروزه سازمان ها بوسیله از دست دادن اطلاعات خود با آنها رودررو هستند. این تهدیدات مشتمل بر:تهدیدا ...


  • مدیریت امنیت اطلاعات ISMS - arka.ir

    www.arka.ir/iso-27001

    مدیریت امنیت اطلاعات isms, iso-27001; ... شرکت رایان سامانه آرکا با در نظر گرفتن این نیازها و با هدف ارایه راهکارهای جامع برای نیازهای ict کشور در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید. این شرکت، با بهره گیری از تجارب ...

  • قاصدک سامانه | Ghasedak samaneh | مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)

    ghasedak.com/newportal/?page_id=118

    مفهوم «سیستم مدیریت امنیت اطلاعات»اولین بار طی مراحل تحریر وتوسعه استاندارد بریتانیایی ۷۷۹۹ در سال‌های انتهایی دهه ۱۹۸۰ میلادی مورد بحث و توجه قرار گرفت.

  • خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ...

    itneeds.ir/ads/8482/...

    خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (isms) با iso 27001:2013 که یک استاندارد تضمین کننده محافظت موثر متناسب با ریسک‌ های سازمان می باشد.

  • سامانه مدیریت امنیت اطلاعات دستگاه های اجرایی - نظام پایش ...

    mis.ito.gov.ir/isms

    سامانه مدیریت امنیت اطلاعات دستگاه های اجرایی سامانه مدیریت امنیت اطلاعات دستگاه های اجرایی عنوان شاخص: نسبت دستگاه‌های اجرایی که سامانه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) در آن‌ها مستقر شده است.

  • سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) - امن پردازان کویر ...

    https://www.apk-group.net/services/isms

    سیستم مدیریت امنیت اطلاعات چیست؟ توسعه روز افزون به کارگیری فناوری اطلاعات در فرایند کسب و کار هر سازمان موجب شده است که اطلاعات و دارایی‌های اطلاعاتی به عنوان یکی از منابع حیاتی آن مجموعه محسوب شود.

  • پیاده سازی مدیریت امنیت اطلاعات ISMS - فناوری اطلاعات رجاء

    it.raja.ac.ir/خدمات/سامانه-مدیریت-امنیت...

    استاندارد بین المللی مدیریت امنیت اطلاعات iso/iec 27001 استاندارد بین المللی مدیریت امنیت اطلاعات، یک چارچوب مدیریت‌شده برای ارتقاء اثربخشی فرآیندهای امنیت اطلاعات سازمان‌ها فراهم می‌کند

  • سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) – پیام‌پرداز | پیشران ...

    payampardaz.com/isms

    با این رویکرد می‏‌توان روند استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات را در این چهار مرحله تبیین کرد: الف) شناخت الزامات امنیت اطلاعات و نیاز به سیاست‏‌گذاری و هدف‏‌گذاری برای امنیت اطلاعات‏.

  • مقاله سیستم مدیریت امنیت اطلاعات - واعظی نژاد

    www.mvaezi.ir/article pages/isms.html

    امروزه امنیت اطلاعات، بزرگترین چالش در عصر فناوری اطلاعات محسوب می شود و حفاظت از اطلاعات در مقابل دسترسی غیر مجاز، تغییرات، خرابکاری و افشاء، امری ضروری و اجتناب ناپذیر به شمار مي رود.

  • isms – صبا سامانه - sabasamane.com

    www.sabasamane.com/isms

    سازمان‌ها در راستای اجرای سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (isms) اقدام به تدوین خط‌مشی‌ها و اهداف سازمانی و فرآیندی می‌کنند و ممیزی ابزار مناسبی برای مطمئن شدن مدیران از اجرای صحیح کارها و حرکت مطابق برنامه و اهداف است.

  • سیستم مدیریت امنیت اطلاعات - واعظی نژاد

    www.mvaezi.ir/service pages/isms.html

    سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ابزاری برای شناسایی، مدیریت و به حداقل رساندن احتمال وقوع تهدیداتی است که امروزه سازمان‌ها به واسطه از دست دادن اطلاعات خود با آنها مواجه هستند.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: