پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید

پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید

نوروفیدبک چیست،نوروفیدبک چگونه کار می کند،نحوه درمان،موارد کاربرد نوروفیدبک،بیش‌فعالی/كمبود توجه ((ADHD،اضطراب (Anxiety)،ناتوانی یادگیری ((Learning Disability،اختلالات روانی،روانشناسی، شیدایی، مانیا، وروفیدبک به معنی آموزش دادن مغز توسط خود مغز است. در حقیقت مغز با فیدبک هایی (بازخورد) که از بدن و محیط اطراف خود می گیرد به کنترل و تنظیم کارکردهای مختلف جسمی و روانی و تعامل با محیط می پردازد. دستگاه نوروفیدبک نیز با اطلاعاتی که از امواج مغزی ارائه می دهد، به مغز کمک ...


  • پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید

    wecant..com/post/3037

    فایل ورد پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید همه مقالات پیرامون پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید به فروش می رسند. Download the پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز ...

  • پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید

    freeappp..com/post/3023

    چرا پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید را از اینجا دانلود نمی کنید؟ Buy a paper about پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید with a secure payment.

  • پاورپوینت اختلالات عروقی

    freeappp..com/post/3027

    پاورپوینت - عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید. پاورپوینت سیاست ها و برنامه ها جهت ارتقاء و بهبود سلامت نوجوانان. پاورپوینت با عنوان مبانی سیستم عامل اندروید. پاورپوینت حرکت بدن

  • تحقیق اختلالات خلقی و درمان آنها

    webdico.ir/product/6681/تحقیق-اختلالات-خلقی-و-درمان-آنها

    پاورپوینت تاثیر عوامل درونی وبیرونی برسلامت روان -فرمتpptx در30اسلاید. 20,000 تومان. پاورپوینت عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید.

  • چگونه می توانید گوشه گیری و کمرویی در کودکان حل کنیم

    webdico.ir/product/9951/...

    پاورپوینت-چگونه می توانید گوشه گیری و کمرویی در کودکان حل کنیم-64اسلاید-فرمتpptx ... پاورپوینت عملکرد اختلال نوروفیدبک درمغز-فرمتpptx در45اسلاید.




  • برچسب ها : ,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: